De klus
Sportfondsen Nederland heeft in 2017 een nieuwe huisstijl laten ontwerpen. Niet alle locaties maakten effectief gebruik van de centraal aangeboden merkcomponenten. Mijn opdracht:
ervoor zorgen dat alle locaties makkelijk marketinguitingen kunnen maken binnen de nieuwe huisstijl.
Mijn aandeel
Ten eerste was ik verantwoordelijk voor de leveranciersselectie en implementatie van een Brandportal, waarmee alle locaties van Sportfondsen Nederland eenvoudig hun uitingen kunnen vervaardigen. Door de centrale opzet borgt Sportfondsen een consistente uitstraling van communicatiemiddelen. Daarnaast heb ik de uitvoering van printmateriaal gebundeld en middels een tender uitbesteed aan één preferred supplier. Als projectleider was ik verantwoordelijk voor de gehele opzet, uitvoering en oplevering van het totale project. Rapporterend aan directie en bestuur. Afstemming en coördinatie met afdelingen communicatie, ICT, webdesign en technische implementatiepartner.


Dit zegt de klant
“Tijdens de reorganisatie van de afdeling was ik op zoek naar tijdelijke expertise. George was projectleider bij de selectie van een printleverancier en de selectie/implementatie van een brandportal. Hierbij was het fijn om te kunnen profiteren van George z'n vakkennis en praktische insteek. Bovendien is hij gewoon een fijne vent om mee te werken.”